کد خبر : 2640
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴

هشدار مدیر عامل شرکت برق ایلام : مصرف زیاد برق خاموشی را محتمل کرده است

هشدار مدیر عامل شرکت برق ایلام : مصرف زیاد برق خاموشی را محتمل کرده است

هادی شیرخانی در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: بیشترین میزان مصرف برق روزانه در روزهای اوج مصرفی تابستان به طور معمول تا ۳۰۰ مگاوات بوده که این شاخص در شبانه روز گذشته از ۳۵۷ مگاوات نیز فراتر رفته است. وی گفت: تلاش این است که بدون کمترین مشکل روزهای گرم تابستان سپری شود

هادی شیرخانی در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: بیشترین میزان مصرف برق روزانه در روزهای اوج مصرفی تابستان به طور معمول تا ۳۰۰ مگاوات بوده که این شاخص در شبانه روز گذشته از ۳۵۷ مگاوات نیز فراتر رفته است.
وی گفت: تلاش این است که بدون کمترین مشکل روزهای گرم تابستان سپری شود که این امر نیازمند همکاری مردم و صرفه جویی در مصرف برق است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام خاطر نشان کرد: سپری شدن روزهای گرم و پرمصرف برق کنونی تنها با تکیه بر همراهی مردم امکان پذیر است.
شیرخانی اضافه کرد: با فقط ۱۰ درصد صرفه جویی در مصرف برق مشکل قطع برق و خاموشی منتفی می شود و اگر میزان صرفه جویی به ۲۰ درصد مصرف کنونی برسد بهای برق مصرفی مشترکان در سطح مناسبی کاهش می یابد.
شیرخانی به راهکارهای کاهش مصرف برق در ساعات اوج پیک مصرف برق (۱۱ تا ۱۷) اشاره کرد و گفت: خاموش کردن لامپ‌های اضافی، استفاده از دور کند در کولرهای آبی، تنظیم دمای کولر بین ۲۵ درجه سانتی ‌گراد، هنگام استفاده از کولر یا وسایل سرمایشی، تا حد امکان از لوازم پرمصرف برقی مانند اتو، لباسشویی، ظرف ‌شویی و جارو برقی به ‌طور همزمان بویژه در ساعت های اوج بار استفاده نشود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام اضافه کرد: مردم استان برای بهره مندی همگان از برق، مدیریت مصرف را به ویژه در ساعت های اوج بار در دستور کار خود قرار دهند و با صرفه جویی در مصرف، صنعت برق را برای ارائه خدمت بهتر و تامین برق پایدار یاری رسانند.
بیش از ۲۰۰ هزار مشترک از خدمات شرکت توزیع نیروی برق ایلام بهره مند هستند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.