تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳

۹۶۰ مورد آزمون از نازل‌های سوخت مایع و CNG ایلام انجام شد

۹۶۰ مورد آزمون از نازل‌های سوخت مایع و CNG ایلام انجام شد
ایلام - مدیرکل استاندارد ایلام گفت: ۹۶۰ مورد آزمون به منظور تایید صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع و CNG در استان طی ۹ ماهه امسال توسط این اداره‌کل انجام شده است.

 

مهناز همتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: با انجام این تعداد، برنامه عملیاتی این اداره کل در حوزه آزمون دوره ای نازل های سوخت مایع و سی ان جی ۱۰۰ درصد تحقق یافته است.

وی با اشاره به اینکه به طور دوره‌ای با انجام آزمون‌های فنی، صحت عملکرد هر نازل در جایگاه‌های عرضه سوخت در استان مورد بررسی قرار داده می‌شود، افزود: بعد از تایید صحت عملکرد این نازل‌ها، برچسب انجام آزمون بر روی دستگاه زده شده و برای همه مصرف کنندگان قابل مشاهده است.

مدیرکل استاندارد ایلام یادآور شد: آزمون دوره ای نازل های سوخت مایع جایگاه ها، با استفاده از توان کارشناسی آزمایشگاه های همکار و همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام انجام می شود و نظارت های لازم در قالب گشت مشترک صورت می گیرد.

همتی با اشاره به اینکه اگر عملکرد نازل سوخت مورد تایید قرار نگیرد تا رفع نقص و انجام آزمون مجدد، از فعالیت نازل جلوگیری به عمل می‌آید، تاکید کرد: نازل های سوخت مایع بر اساس برنامه ریزی انجام شده، چهار بار در سال مورد آزمون دوره ای قرار می گیرد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات اداره کل  استاندارد ایلام در سال جاری بیان کرد: بیش از سه هزار و ۸۵۳ فقره نمونه برداری و بازرسی از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه استان، سه هزار و ۱۹۳ فقره بازرسی، ۶۶۰ فقره نمونه برداری از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه، ۲۳ فقره بازرسی از خدمات و تجهیزات بازی و زمین های بازی و ۳۰۳ فقره بازرسی فنی آسانسور توسط کارشناسان اداره کل در سال جاری انجام شده است.

۲۲۳ واحد تولیدی زیر پوشش اداره استاندارد در استان ایلام وجود دارد که ۱۲۳ واحد آن فعال و ۱۱۰ فعال راکد و غیر فعال است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.