تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷

معاون استاندار ایلام: ناجا برهه های حساس همواره در صف مقدم بوده است

معاون استاندار ایلام: ناجا برهه های حساس همواره در صف مقدم بوده است
ایلام - معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام اقتدار نیروی انتظامی را مایه عزت نظام در تمامی عرصه ها دانست و گفت: ناجا در برهه های حساس نظیر سیل، زلزله و مبارزه با قاچاق و اشرار همواره در صف مقدم بوده است.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری، محمدسبحان حسنی روز یکشنبه در دیدار با فرمانده هان انتظامی استان ایلام با اشاره به نقش نیروی انتظامی در تأمین نظم و امنیت و آرامش عمومی و فردی جامعه، افزود: ناجا در عرصه های مختلف  همیشه در صف اول بوده و علاوه بر تأمین نظم و امنیت در برخورد با گروه های ضد انقلاب، اشرار، قاچاقچیان سلاح و مهمات نقش خود را بخوبی ایفا کرده است.

وی افزود: مجموعه ناجا در سال های نه چندان دور در این استان مأموریت های بسیاری را با موفقیت انجام دادند و عملیات هایی که پرسنل انتظامی با همکاری دیگر نیروهای استان انجام می دادند.

معاون استاندار ایلام با اشاره به حضور منافقان در ایلام و نقش نیروی های امنیتی کشور برای جلوگیری از آنان گفت: زمانی که منافقان کوردل در ایلام و استان های دیگر دست به اقدامات تروریستی می زدند، همدلی و همراهی دستگاه های امنیتی و انتظامی در استان از برگشت نیروهای منافقان جلوگیری کرد.

حسنی ادامه داد: امروز هم همان توان و اقتدار در نیروی انتظامی وجود دارد و اقتدار نیروی انتظامی اقتدار نظام جمهوری اسلامی است که روز به روز این اقتدار و توان نیز افرایش می یابد.

وی تاکید کرد: ناجا برای حفظ آرامش و آسایش مردم تلاش می کند و مردم از دیدن کارکنان انتظامی احساس آرامش می کنند و این به خاطر مردمی بودن این نیرو است.

معاون استاندار ایلام با اشاره به نقش نیروی انتظامی در حوادث و بحران ها نیز یادآور شد: حضور پررنگ این نیروها برای عملیات امدادی و نجات مردم و کمک به آسیب دیدگان حوادث و بلایای طبیعی همواره برجسته و محسوس بوده و نیروی انتظامی در بطن مردم است و در هر جایی که نیاز به حضور برادران انتظامی باشد، حضور خواهند داشت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.