کد خبر : 28533
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲

خدمات گسترده سپاه امیرالمؤمنین(ع) در بخش های گسترده به زائران اربعین

خدمات گسترده سپاه امیرالمؤمنین(ع) در بخش های گسترده به زائران اربعین

علی محمدی گفت: به ۴۳ هزار و ۲۰۰ نفر در زمینه های مختلف بهداشتی و درمانی در مرز مهران خدمات رسانی شده است و ۱۵ نفر از زائرینی که مصدوم بوده اند، توسط آمبولانس های سپاه امیرالمؤمنین(ع) به مناطق مختلف اعزام شده اند. وی همچنین عنوان کرد: ۱۴دستگاه آمبولانس درکمیته بهداشت ودرمان سپاه مستقرشده که

علی محمدی گفت: به ۴۳ هزار و ۲۰۰ نفر در زمینه های مختلف بهداشتی و درمانی در مرز مهران خدمات رسانی شده است و ۱۵ نفر از زائرینی که مصدوم بوده اند، توسط آمبولانس های سپاه امیرالمؤمنین(ع) به مناطق مختلف اعزام شده اند.
وی همچنین عنوان کرد: ۱۴دستگاه آمبولانس درکمیته بهداشت ودرمان سپاه مستقرشده که ۲۴ساعته درحال ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی در مرزبین المللی مهران هستند‌.
غلامرضا علی محمدی عنوان کرد؛ تعداد ۱۹۰ کادر درمانی در بخش های مختلف آزمایشگاه، دندانپزشکی، سونوگرافی، رادیولوژی، اتاق عمل، پزشکان زنان و زایمان، داخلی و عفونی و غیره مشغول به فعالیت هستند.
علی محمدی؛ مسئول کمیته بهداشت و درمان سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام درپایان عنوان داشت: سامانه بیمارستانی شیمیایی میکروبی با ۱۰ کادر در مرز مهران مستقر شده است و دارای ۵۰ تخت بیمارستانی نیز می باشد./ندای زاگرس-سودابه خانی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.