تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵

جذب اعتبار لازم برای تکمیل پروژه های نیمه تمام

جذب اعتبار لازم برای تکمیل پروژه های نیمه تمام
ندای زاگرس

سیدشهاب نبی پور مدیر مخابرات منطقه ایلام در نشست خبری و با حضور اصحاب رسانه در سخنانی اطهار داشت: سه هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال برای پروژه‌های این شرکت در سال ۱۴۰۲ هزینه شده و در این سال، سه هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های مخابرات منطقه ایلام تا کنون هزینه شده که عمده این طرح‌ها افتتاح شده و باقی آنها تا پایان سال تکمیل خواهند شد.

سیدشهاب نبی پور ادامه داد: ارائه ارتباط پایدار، با کیفیت و با امنیت بالا به مردم و دستگاه‌های اجرایی جزو اهداف شرکت مخابرات بوده و همواره تلاش ما جذب اعتبار لازم برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سطح استان است که اقدامات خوبی در مقایسه با سال‌های گذشته در این راستا انجام گرفته است.

مدیر شرکت مخابرات استان ایلام افزود: شرکت مخابرات در استان از لحاظ منابع و اعتبارات با کاستی‌هایی مواجهه است، که امیدواریم این کاستی ها برطرف شوند و در بخش شبکه و زیرساخت‌های مخابراتی با تقویت، نصب و راه‌اندازی تجهیزات سیستم‌های انتقال و توسعه فیبر نوری و ایجاد مسیرهای حفاظتی اقدام‌های مناسبی در سطح استان در حال انجام است.

نبی پور اضافه کرد: راه‌اندازی نسل جدید سوئیچ مخابراتی در استان، مزایای مهمی از جمله استفاده در پدافند غیرعامل را به دنبال دارد و به دلیل فعالیت راه سازی در سطح استان، گاها برخی مناطق با قطعی فیبر نوری و ارتباطات ثابت و همراه مواجه می‌شوند که در این راستا عملیات ایجاد پروتکشن انتقال (افزایش پایداری حفاظتی شبکه مخابراتی) در شهرداری ارکواز ملکشاهی، میمه، پهله زرین آباد و جعفرآباد از بخش سیوان اجرایی شد.

مدیر شرکت مخابرات استان ایلام در ادامه گفت: پروژه (USO) در فاز دوم، اجرای ۴۱۶ کیلومتر فیبر نوری روستایی به استان ابلاغ شده و حدود ۱۵۰ کیلومتر تا کنون از این طرح اجرا و در آستانه بهره برداری قرار دارد.

وی خاطر نشان ساخت: ارائه سرویس باکیفیت حق مردم است و در این راستا توسعه خدمات تلفن همراه در چند بخش انجام شده و تاکنون تعداد چهار سایت gپنج در استان نصب و راه‌اندازی شده و افزایش این سایت‌ها موجب ارائه خدمات باکیفیت و پرسرعت به مردم می‌شود.

وی افزود: با توجه به برگزاری رای گیری الکترونیکی در انتخابات پیش رو، تمام مکان‌های اخذ رای در استان مجهز به ارتباط پایدار خواهد شد و مخابرات حداکثر تلاش خود را در این زمینه به کار می گیرد.

سیدشهاب نبی پور در پایان با اشاره به نقش مهم رسانه ها در استان افزود: شرکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو مبتنی بر مردم سالاری دینی است و رسانه‌ها پل ارتباطی بین دولت و مردم هستند و این نقش بسیار ممتاز و برجسته است و نیز کشور و انقلاب پر برکت ایران اسلامی، با نقش‌آفرینی و هم‌افزایی مردم نظام شکل گرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.