تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳

افتتاحیه باشگاه مهر عظام در ایلام + گزارش تصویری

افتتاحیه باشگاه مهر عظام در ایلام  + گزارش تصویری
ندای زاگرس - مراسم افتتاحیه باشگاه فرهنگی ورزشی مهر عظام در مجموعه ورزشی قلاویزان شهر ایلام برگزار شد.

 

به‌گزارش روابط عمومی باشگاه مهر عظام ایلام، مراسم افتتاحیه این باشگاه با حضور دکتر علی کفاشیان؛ رئیس هیئت مدیره و مهندس علی پارسی؛ مدیرعامل آکادمی مهر عظام در محل سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی قلاویزان شهر ایلام برگزار شد.

در این‌ مراسم که در آن جمعی از اعضای دختر و پسر باشگاه به همراه والدین، مربیان و سرپرست باشگاه حضور داشتند، دکتر کفاشیان طی سخنانی به بیان اهداف آکادمی و برنامه های آن در راستای کشف استعدادهای ورزشکاران کم بضاعت‌ پرداخت.

ایشان با تاکید بر اخلاق در ورزش اظهار داشت: یک ورزشکار خوب در وهله اول باید اخلاق را رعایت کند و در زندگی و ورزش به آن پایبند باشد.

رئیس هیئت‌مدیره و رئیس سابق فدراسیون فوتبال در ادامه اولویت اصلی آکادمی را گروه دختران عنوان‌کرد و گفت: به جز در زمینه فوتبال، در زمینه های شنا و دومیدانی هم برای دختران و پسران برنامه های ویژه در نظر گرفته شده است.

کفاشیان با بیان این‌ که ملاک انتخاب اولیه اعضا کارنامه درسی است، تصریح کرد: علم و دانش باید همراه با ورزش باشد و یک شاگرد ضعیف در آکادمی مهرعظام جایی ندارد.

ایشان هدف دیگر آکادمی را کشف استعدادها و معرفی آنها به تیم های ملی و باشگاه های سراسری عنوان‌ کرد.

رئیس هیئت مدیره مهر عظام به حادثه زمین فوتبال چوار اشاره‌ کرد و گفت: این حادثه دردناک در تاریخ‌ ورزش ثبت شده و یاد شهدای ورزشکار تا ابد ماندگار خواهد بود.

ایشان به بیان ظرفیت های فوتبال ایلام در گذشته و حال پرداخت و گفت: فوتبال ایلام از ظرفیت های توانمندی در گذشته برخوردار بوده و شخصیت‌های بزرگی همچون فرج شوهانی از دل آن بیرون آمده‌ و امروز هم باید در کنار بزرگان سابق فوتبال، دست استعدادهای حال را بگیریم و این مهم به جز با حمایت مسئولین استانی میسر نخواهد شد.

لازم به ذکر است‌ که سرپرستی باشگاه مهر عظام در استان ایلام بر عهده فرج شوهانی می باشد و در کنار هیئت‌مدیره باشگاه فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کرده است.

* گزارش و عکس: اسلام انصاری فر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.