کد خبر : 12631
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹

هلال احمر ایلام به یک هزار و ۵۰۰ سیل زده امداد رسانی کرد

هلال احمر ایلام به یک هزار و ۵۰۰ سیل زده امداد رسانی کرد

حسین عارفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: با ورود موج جدید بارش ها و بارندگی های شدید از روز گذشته در استان مناطق روستایی و عشایری شهرستان های مختلف تحت تاثیر باران شدید، سیل و آبگرفتگی قرار گرفتند. وی افزود: تاکنون در مجموع بسته های غذایی ۷۲ ساعته به

حسین عارفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: با ورود موج جدید بارش ها و بارندگی های شدید از روز گذشته در استان مناطق روستایی و عشایری شهرستان های مختلف تحت تاثیر باران شدید، سیل و آبگرفتگی قرار گرفتند.
وی افزود: تاکنون در مجموع بسته های غذایی ۷۲ ساعته به تعداد یک هزار و ۲۰۰ مورد، چادر امدادی ۲۰۳ تخته، پتو ۹۰۰ تخته، موکت ۱۵۰ تخته، کنسروجات ۱۷۰۰ قوطی، برنج ۱۳۵ کیلو، قند ۵۵ کیلو، چای ۸ کیلو، شکر ۳۲ بسته، حبوبات ۱۲۹ بسته، کلمن۴۶ عدد، شلوار ۱۸ ثوب، روغن ۳۶ کیلوگرم، پودر رختشویی ۱۹ بسته ، فانوس ۱۹ شعله، بیسکویت ۲۶۰ بسته، والور ۲۵ شعله، خرما ۳۹ کارتن، ست ظروف ۳۲ عدد، آب معدنی ۴۰ بسته و ۲۳۷ کیلو نایلون پوششی در میان سیل زدگان توزیع شده است.
وی گفت: کمپ اسکان اضطراری با تعداد ۴۲۰ تخته چادر امدادی در نقاط حادثه خیز شهرستان های دره شهر ، ملکشاهی، مهران، دهلران و سیروان توسط نیروهای هلال احمر برپا و با امکانات پتو و موکت در سالن های ورزشی تجهیز و آماده شده اند.
وی به آماده باش کلیه نیروهای امدادی این جمعیت برای پیشگیری و امداد رسانی در خصوص بارندگی های پیش رو اشاره کرد و گفت: همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای امداد رسانی به موقع فراهم شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از مردم خواست که به هشدارها و اطلاعیه ها توجه کنند و از تردد و سفر غیر ضروری خودداری کنند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.