جمعه / ۲ خرداد / ۱۴۰۴
×
اصلاح فرهنگ بانکداری رکن اصلی ماندگاری در عرصه رقابت است
مدیرعامل بانک صادرات ایران در مراسم تکریم و معارفه مدیریت شعب خراسان رضوی:

اصلاح فرهنگ بانکداری رکن اصلی ماندگاری در عرصه رقابت است

محمدرضا غفوریان، مدیریت بیمه دی استان ایلام گفت: شرکت بیمه دی استان همواره تلاش کرده با اجرای برنامه هایی از جمله سرکشی و بازدید از بیمه شدگان محترم تحت پوشش خود و بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات آنان، نسبت به ارتقاء کیفی خدمات به این عزیزان گام بردارد.

هدف بیمه دی ارتقای کیفی خدمات  به بیمه شدگان است
به گزارش ندای زاگرس، به نقل از پویاخبر، غفوریان مدیر بیمه دی استان ایلام گفت: ارتقاء کمی و کیفی خدمات پس از فروش جزو اهداف اصلی شرکت بیمه دی است.
غفوریان در ادامه با بیان این که در سال گذشته بیش از ۷۰ مورد بازدید و عیادت از بیمه شدگان و خانواده معزز ایشان انجام شده، خاطرنشان کرد: این امر در سال جدید نیز به صورت مستمر با جدیدت در حال انجام است.
ایشان یادآور شد: از ابتدای امسال تا پایان تابستان تعداد ۵۴ مورد دیدار از خانواده های معزز ایثارگران و دارای بیماری صعب العلاج و ۶ بیمه شده دارای بیماری صعب العلاج از بیمه شدگان سایر قراردادهای درمان تحت پوشش این شرکت  انجام  شد و مشکلات این عزیزان مورد پیگیری  قرار گرفت.
مدیر بیمه دی استان ایلام در پایان با بیان سپاس از همکاری و همراهی بیمه گذاران  از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سایر بیمه گذاران، اظهار امیدواری کرد که نتیجه این اقدامات باعث رضایت مندی جامعه هدف قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *