کد خبر : 63303
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲

معاون وزیر علوم: نیروهای ایثارگر شرکتی دانشگاه ها تبدیل وضعیت می شوند

معاون وزیر علوم: نیروهای ایثارگر شرکتی دانشگاه ها تبدیل وضعیت می شوند
ایلام - معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تمامی نیروهای ایثارگر که در شرکت های طرف قرارداد با دانشگاه فعالیت دارند، تبدیل وضعیت می شوند.

 

علی خطیبی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم معارفه رییس جدید دانشگاه ایلام اظهار داشت: تعداد قابل توجهی از نیروی های شرکتی دانشگاه ها تاکنون روند تبدیل وضعیت آنان انجام شده و برای تعداد باقیمانده نیز مکلف هستیم که در اسرع وقت کار تبدیل وضعیت نهایی شود.

وی افزود: وزارت علوم براساس قانون به تمامی دانشگاه های کشور ابلاغ کرده در خصوص تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر که بصورت شرکتی در دانشگاه ها فعالیت دارند، طبق دستورالعمل اقدام کنند.

معاون وزیر علوم ادامه داد: دولت و سازمان برنامه و بودجه نیز برای تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شرکتی دانشگاه ها نظر مساعد دارد.

خطیبی تاکید کرد: باید برداشت های ناصحیح که از روند تبدیل وضعیت ایثارگران وجود دارد با یک وحدت رویه حل و فصل و این قانون مهم بزودی برای توجه به قشر زحمتکش ایثارگران اجرا شود.

وی تصریح کرد: نکاتی را در خصوص قانون تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شرکتی در دانشگاه ها، دیوان محاسبات کل کشور و سازمان بازرسی مطرح کرده اند که تلاش داریم در این خصوص به یک تفسیر واحد برسیم.

خطیبی در ادامه با تاکید بر نقش اجتماعی دانشگاه ها نیز افزود: دانشگاه های کشور در عصر جدید باید نقش خود را در راستای رفع مشکل بیکاری جوانان به ویژه جوانان تحصیلکرده و همچنین رفع معضلات اجتماعی به خوبی ایفا کنند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری “طاهر علی محمدی” به عنوان رییس جدید دانشگاه ایلام منصوب شد./ایرنا

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.