کد خبر : 16923
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱:۴۰

سه تیرانداز ایلامی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

سه تیرانداز ایلامی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

کبری غیاثی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: آرمینا صادقیان و پوریا نوروزیان در رشته تفنگ و جواد فروغی در رشته تپانچه در این اردو حضور دارند. وی افزود: ملی پوشان در نوبت های صبح و عصر در حال تمرین هستند و ۲۷ اردیبهشت ماه جاری برای کسب سهمیه المپیک

کبری غیاثی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: آرمینا صادقیان و پوریا نوروزیان در رشته تفنگ و جواد فروغی در رشته تپانچه در این اردو حضور دارند.
وی افزود: ملی پوشان در نوبت های صبح و عصر در حال تمرین هستند و ۲۷ اردیبهشت ماه جاری برای کسب سهمیه المپیک به کشور آلمان اعزام می شوند.
رئیس هیات تیراندازی ایلام یادآور شد: این ورزشکاران در صورت کسب سهمیه در المپیک ۲۰۲۰ شرکت خواهند کرد.
غیاثی گفت: چندی پیش آرمینا صادقیان و جواد فروغی در لیگ برتر بزرگسالان رشته تفنگ بادی و تپانچه رکورد مسابقات را از آن خود کرده و موفق به کسب نشان طلای رقابت های کشوری شدند.
وجود تیراندازان مطرح ایلامی و کسب بیش از ۲۰۰ مدال رنگارنگ در عرصه های ملی، بین الملی و جهانی از جمله پوریا نوروزیان از اعضای ثابت تیم ملی که در المپیک ریو (برزیل) افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشت و آرمینا صادقیان از مدال آوران کشور و تیم ملی نشان از ظرفیت ورزشکاران این استان دارد.
جواد فروغی، پوریا نوروزیان، محمد حسین کریمی و آرمینا صادقیان تیراندازان ایلامی عضو ثابت اردوها و تیم ملی هستند و تاکنون موفقیت های ملی، بین المللی و جهانی بسیاری را برای کشور بخصوص استان ایلام کسب کرده اند.
پوریا نوروزیان تنها مرد المپیکی تیراندازی استان و دارنده سهمیه تیراندازی ایران در طول تاریخ بوده و از سن نوجوانی تاکنون ورزشکار اصلی و ثابت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران است.
آرمینا صادقیان یکی از استعدادهای درخشان تیراندازی در رشته تفنگ و کم سن ترین تیرانداز در رنکینگ جهانی با عضویت ثابت در تیم ملی مدال های مختلف ملی و بین المللی کسب کرده و بعنوان عضو ثابت تیم ملی ایران از سن نونهالی تاکنون به اردوی ملی دعوت شده است.
۸۰۰ ورزشکار زن و مرد در استان ایلام در رشته ورزشی تیراندازی فعالیت ورزشی و مستمر دارند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.