شنبه / ۲۱ تیر / ۱۴۰۴
×
علیپور یزدی مطرح کرد: دوازده سال تلاش برای ترسیم الگویی نو از بیمه‌ای کارآمد و متعهد
پیام مدیرعامل بیمه تعاون به مناسبت دوازدهمین سالروز تأسیس شرکت

علیپور یزدی مطرح کرد: دوازده سال تلاش برای ترسیم الگویی نو از بیمه‌ای کارآمد و متعهد

ندای زاگرس – با دستور مدیرعامل شرکت بیمه تعاون، رسیدگی فوری به خسارت حادثه آتش‌سوزی در بندر شهید رجایی در اولویت کاری مدیران فنی قرار گرفت. در همین راستا، معاون فنی اموال، مدیر باربری و مدیر آتش‌سوزی این شرکت از محل حادثه بازدید کردند.

بازدید مدیران فنی شرکت بیمه تعاون از ابعاد حادثه بندر شهید رجایی

به گزارش ندای زاگرس و به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، در پی حادثه آتش‌سوزی در بندر شهید رجایی، سید روح‌اله علیپور یزدی، مدیرعامل شرکت، با صدور دستور ویژه‌ای رسیدگی سریع و دقیق به پرونده خسارت را در اولویت فوری تیم‌های فنی قرار داد.

بر همین اساس، معاون فنی امور اموال، به همراه مدیران باربری و آتش‌سوزی بیمه تعاون و رئیس شعبه بندرعباس، با حضور در محل حادثه ضمن بررسی ابعاد فنی حادثه، جلساتی با ذی‌نفعان برگزار کرده و روند رسیدگی به خسارت را آغاز کردند.

هدف از این بازدید، تسریع در فرآیند کارشناسی، برآورد دقیق میزان خسارت و اطمینان از ایفای تعهدات شرکت در کم‌ترین زمان ممکن عنوان شده است. مدیران فنی شرکت همچنین اعلام کردند که هماهنگی‌های لازم با کارگزاران و بیمه‌گزاران انجام شده تا روند بررسی و پرداخت خسارت بدون وقفه انجام گیرد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *