جمعه / ۲۳ آبان / ۱۴۰۴
×
برگزاری گام نخست رزمایش «اعلام وضعیت هشدار عمومی از طریق تلفن همراه»
سازمان پدافند غیرعامل کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد:

برگزاری گام نخست رزمایش «اعلام وضعیت هشدار عمومی از طریق تلفن همراه»

جایگاه شهید «مرتضی عبدالهی» در نگاه رهبر انقلاب
نگاهی به کتاب‌های ستایش‌شده از سوی رهبر انقلاب؛

جایگاه شهید «مرتضی عبدالهی» در نگاه رهبر انقلاب

ندای زاگرس – رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، از ارائه ۱۰ هزار و ۵۳۰ خدمت غیرحضوری در نیمه اول سال جاری خبر داد و گفت: این حجم از خدمات‌رسانی دیجیتال، گامی بلند در راستای تحقق دولت الکترونیک و افزایش رضایتمندی مشترکان است.

ارائه بیش از ۱۰ هزار خدمت غیرحضوری گاز به مردم ایلام

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ صابر شفیعی افزود: در شش ماهه نخست سال جاری، شرکت گاز استان ایلام با ارائه ۱۰ هزارو ۵۳۰ خدمت به صورت غیرحضوری، گام مؤثری در تسهیل امور مشترکان و توسعه دولت الکترونیک برداشته است.
وی اظهار داشت: این خدمات متنوع که از طریق میز خدمت الکترونیک شرکت ارائه شده، شامل درخواست و صدور قبض، نصب و جابجایی علمک، اتصال و وصل مجدد گاز، تغییر مشخصات و پرداخت آنلاین و غیره بوده است.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان تصریح کرد: هدف از توسعه این خدمات، کاهش مراجعات حضوری، کاهش ترافیک و رفع محدودیت‌های زمانی برای دریافت خدمات است که علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه مردم، به کاهش بار ترافیکی در شهرها نیز کمک می‌کند.
شفیعی افزود: مشترکان گاز می‌توانند برای بهره‌مندی از این خدمات به سامانه جامع ارتباط با مشتریان (CRM)، وب سایت شرکت، اپلیکیشن موبایل و تلفن گویای ۲۴ ساعته مراجعه کنند.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، شفافیت، دقت در انجام امور و تسریع در خدمت‌رسانی را از دیگر مزایای توسعه خدمات غیرحضوری برشمرد و تصریح کرد:این رویکرد جدید علاوه بر افزایش رضایتمندی، موجب تقویت اعتماد عمومی به مجموعه‌های خدمت‌رسان شده است.
وی در ادامه به پیامدهای گسترده‌تر این طرح اشاره و خاطرنشان کرد:تحقق دولت الکترونیک و توسعه خدمات غیرحضوری، به کاهش شکاف دیجیتال بین مناطق شهری و روستایی، اجرای عدالت اجتماعی و توسعه فرصت‌های اقتصادی در جوامع محلی منجر می‌شود.
شفیعی با تأکید بر تداوم این روند، یادآور شد: شرکت گاز استان ایلام خود را متعهد می‌داند تا با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها، کیفیت و دامنه خدمات غیرحضوری را به طور مستمر گسترش دهد.
وی ادامه داد: شرکت گاز استان ایلام به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه خدمات غیرحضوری، در نظر دارد با راه‌اندازی و بهینه‌سازی سامانه‌های بیشتر، نقش خود را در توسعه دولت الکترونیک در استان ایلام پررنگ‌تر کند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *