کد خبر : 3615
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

استاندار ایلام:

هفته دولت زمان ارائه گزارش کار به مردم است

هفته دولت زمان ارائه گزارش کار به مردم است

قاسم سلیمانی دشتکی در اولین نشست برنامه ریزی و هماهنگی هفته دولت بر اطلاع رسانی شفاف و گسترده عملکرد دولت توسط دستگاه های اجرایی تاکید کرد . استاندار ایلام هفته دولت را فرصتی برای ارائه شفاف و روشن عملکرد دولتمردان به مردم عنوان کردو از مسئوالان اجرایی خواست گزارش عملکرد و خدمات اجرا شده را

قاسم سلیمانی دشتکی در اولین نشست برنامه ریزی و هماهنگی هفته دولت بر اطلاع رسانی شفاف و گسترده عملکرد دولت توسط دستگاه های اجرایی تاکید کرد .
استاندار ایلام هفته دولت را فرصتی برای ارائه شفاف و روشن عملکرد دولتمردان به مردم عنوان کردو از مسئوالان اجرایی خواست گزارش عملکرد و خدمات اجرا شده را دراین فرصت ارائه کنند.
وی در عین حال تاکید کرد: پاسخگویی به مردم و تشریح دقیق عملکرد دستگاه های اجرایی نباید محدود و مختص به هفته دولت نیست.
وی افزود: مسئولان در همه روزها باید پاسخگوی عملکرد خود در پیشگاه باعظمت مردم باشند که البته در ایام هفته بزرگداشت شهدای دولت این مسئولیت مضاعف می شود.
وی گفت: تبیین و تشریج عملکردهای اجرایی از یکسو موجب افزایش امید در بین احاد مردم شده و ار طرفی زمینه اطلاع و استفاده از خدمات اجرا شده را برای مردم مهیا می کند
سلیمانی دشتکی همچنین بر ارتقا کمی و کیفی عملکرد میز خدمت تاکید کرد و گفت : میز خدمت علاوه بر اینکه باید دائمی شود، لازم است از حالت تشریفاتی خارج شود و به طرز عملیاتی منتج به تسهیل در راه خدمتگذاری به مردم شود.
سلیمانی دشتکی استاندار ایلام چند ماه پیش به منظور تسهیل روند دریافت خدمت اداری برای مردم دستور داد که مدیران دستگاه های اجرایی روز جمعه هر هفته در محل مصلی شهر ایلام استقرار یابند و قبل و بعد از ایین نماز جمعه به خواسته ها ، مشکلات و گاه پیشنهادهای مردم جواب دهند.
این ایده تحت عنوان میز خدمت با استقبال مناسب مردم به خصوص اقشار فرو دست جامعه که راه دسترسی به مدیران را کمتر می شناختند همراه شده است./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.