کد خبر : 21632
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱

مهران، متولد دهم تیر

مهران، متولد دهم تیر

صدای ناله‌های این دیار که داغی آن نشان از صمیمیت و گرمی نفس ساکنانش و دشت هموارش حاکی از وسعت دل مردمانش بود، تاب دوری رزمندگان و دلیرانش را نداشت. سپیده‌دم دهم تیرماه، فرزندان این وطن، سرزمین اشغال شده مهران را با رمز غرورآفرین (یا ابوالفضل العباس ادرکنی) به آغوش میهن بازگرداندند و حماسه‌ای خلق

صدای ناله‌های این دیار که داغی آن نشان از صمیمیت و گرمی نفس ساکنانش و دشت هموارش حاکی از وسعت دل مردمانش بود، تاب دوری رزمندگان و دلیرانش را نداشت.
سپیده‌دم دهم تیرماه، فرزندان این وطن، سرزمین اشغال شده مهران را با رمز غرورآفرین (یا ابوالفضل العباس ادرکنی) به آغوش میهن بازگرداندند و حماسه‌ای خلق کردند که تا ابد بر پیشانی تاریخ ایران اسلامی خواهد درخشید.
آن چه که هویداست؛ شجاعت و شهامت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود که ایثار و شهادت طلبی آنان، شکست ناپذیری و دفاع از آرمان‌های انقلاب را نه تنها به رژیم بعث، بلکه به تمام جهانیان منعکس کرد که آزاد سازی مهران، خرمشهر و…. فقط عرصه‌های کوچکی از این عظمت بوده‌اند.
این روز تاریخی که به مهران تولد دوباره بخشید، در قلب ما ایلامیان جایگاه ویژه‌ای دارد و هرسال به شکرانه این موفقیت و پیروزی؛ دلهایمان سرشار از غرور و سرور می‌شود و دستانمان به سوی یکتای بی‌همتا بلند خواهد بود تا این عظمت و اقتدار را شاکر باشیم.
دشمنان دیروز، امروز و فردای این نظام بدانند که همان رزمندگان وطن که ۸ سال جانانه از کیان جمهوری اسلامی صیانت و پاسداری کردند، هم‌اکنون نیز برادران و فرزندان آنان آماده دفاع از حریم مقدس ایران اسلامی می باشند و همچون شهدای انقلاب و دفاع مقدس حاضرند جان فدا کنند.
امروزه اگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی سرآمد است، حاصل ایثار و حماسه‌سازی مردمان شریف، مومن و قدرشناسی است که دفاع از این نظام و انقلاب را وظیفه خود می‌دانند و در پایان مهران عزیز و دیگر سرزمین‌های مقدس کشورمان بدانند دیگر هیچ‌گاه طعم تلخ اسارت و اشغالگری را نخواهند چشید، چرا که این نظام امروزه در بالاترین سطح از توان دفاعی و نظامی خود قرار دارد و دشمنان نیز این را به یقین درک کرده‌اند که جرات نزدیک شدن و یا تفکر حمله و تهاجم به ایران را در ذهن خود نمی‌پرورانند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.