کد خبر : 9346
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰

مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن تحت پوشش انتظامی پلیس قرار دارد

مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن تحت پوشش انتظامی پلیس قرار دارد

سرهنگ جمال دارابی گفت: نیروی انتظامی به دنبال انتظام بخشی و حفظ آرامش مردم است و یگان های اجرایی و نیروهای ستادی پلیس در سطح شهرستان در آماده باش کامل بسر می برند. وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت بسیج و دیگر نهادهای نظامی و انتظامی از مردم خواست که به منظور تسهیل در

سرهنگ جمال دارابی گفت: نیروی انتظامی به دنبال انتظام بخشی و حفظ آرامش مردم است و یگان های اجرایی و نیروهای ستادی پلیس در سطح شهرستان در آماده باش کامل بسر می برند.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت بسیج و دیگر نهادهای نظامی و انتظامی از مردم خواست که به منظور تسهیل در ترددها و حفظ آرامش و در راستای برقراری نظم و امنیت با پلیس همکاری داشته باشند.
فرمانده انتظامی ایلام ادامه داد: نیروی انتظامی در شهرستان ایلام همزمان با سراسر کشور با برقراری نظم و امنیت راهپیمایی ۲۲ بهمن را در دستور کار خود قرار داده است.
دارابی ۲۲ بهمن را یکی از مهم ترین رویدادهای بزرگ انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: این روز خاص با حضور پر شور مردم در خیابان های شهر و راهپیمایی ۲۲ بهمن که نمایش اقتدار و همدلی آنان در دفاع از ارزش های نظام است حائز اهمیت است.
وی اظهار داشت: امیدواریم که امسال مردم همچون سالهای دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند و با حفظ آرامش و همراهی با پلیس ما را یاری کنند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.