تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام: خدمت رسانی به محرومان اولویت اول کنگره ملی شهدای ایلام بود

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام: خدمت رسانی به محرومان اولویت اول کنگره ملی شهدای ایلام بود
ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با بیان اینکه برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان دستاوردهای ارزشمندی داشت، گفت: خدمت رسانی به محرومان اولویت نخست این کنگره بزرگ و ملی بود.

سردار جمال شاکرمی روز پنج شنبه در آئین تجلیل از خادمین کنگره ملی ۳ هزار شهید استان، بیان کرد: برگزاری کنگره ملی شهدا در استان ایلام یک اقدام فرهنگی بزرگ بود که امروز بر تارک مردم استان ایلام می درخشد.

وی افزود: این کنگره بزرگ با لطف خدا و به همت آحاد مردم ایلام برگزار شد، از همه مردم ایلام تشکر می کنم که در برگزاری کنگره شهدا، همه نقاط و شهرستان های استان، کنگره شهدا شدند و صدای کنگره به همه رسید.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تاکید کرد: در ابتدای راه شورای سیاستگذاری کنگره و ۲۲ کمیته فعال در راستای برگزاری بهتر کنگره شهدای استان تشکیل شد و دستگاه ها و مدیران اجرایی استان در راس کمیته های کنگره ها قرار داشتند.

سردار شاکرمی با بیان اینکه سه هزار یادواره شهدا به نام کنگره شهدا در نقاط مختلف استان برگزار شد، گفت: دهه فرهنگی در استان در راستای برگزاری کنگره شهدا با حضور نخبگان و فرهیختگان و ۸ اجلاسیه اقشار مختلف از جمله طلاب و روحانیون با محوریت آیت الله حیدری ایلامی، دانش آموزان، عشایر، ورزشکاران،دانشجویان و اساتید و زنان و بانوان در طول کنگره برگزار شد.

وی با قدرانی از مردم ولایتمدار استان ایلام در برگزاری کنگره بزرگ شهدا یادآور شد: نمایشگاه های مختلف در حوزه های فناوری و دستاوردهای دفاع مقدس، اعزام جانبازان بالای ۷۰ درصد به مشهد، فضاسازی شهر با محوریت یاد و خاطره شهدا و دفاع مقدس، نصب ۶۴ المان از تندیس شهدا در سطح شهر و همچنین گلیم فرش شهدای استان و تقدیم به خانواده های معظم شهدای استان از جمله دیگر اقدامات این کنگره بوده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام با بیان اینکه در راستای برگزاری کنگره شهدا ۴۳ نوع خدمت به محرومان استان ارائه شد، ادامه داد: در راستای برگزاری کنگره نیز قرارگاه محرومیت زدایی در نقاط محروم استان راه اندازی شد و خدمات بسیاری خوب عمومی و تخصصی به نام شهدا از جمله آبرسانی به روستاها و تامین و توزیع ۵۰۰ جهیزیه برای نوعروسانی ایلامی ارایه شد.

در پایان این آیین از کتاب های تازه منتشر شده حوزه دفاع مقدس و شهدا و کنگره شهدای استان با حضور سردار آزادی، رئیس مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیح رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام از ۴ تا ۱۱ آذرماه سال گذشته در استان ایلام برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.