کد خبر : 60990
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳

ساخت چهار هزار واحد مسکونی نیازمندان در ایلام تحول بزرگی است

ساخت چهار هزار واحد مسکونی نیازمندان در ایلام تحول بزرگی است
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ساخت چهار هزار واحد مسکونی نیازمندان در ایلام طی مدت ۲ سال تحول بزرگ ‌و چشمگیری در استان و گامی بلند برای خانه دار شدن قشر محروم جامعه است.

 

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار روز سه شنبه در دیدار با مدیرکل و کارکنان بنیاد مسکن استان، اظهار داشت: بنیاد مسکن از نهادهای انقلابی نظام است که در جامعه فعلی اقدامات این نهاد برای خانه دار شدن قشر محروم و ضعیف جامعه بسیار امیدآفرین و رضایت بخش است.

وی افزود: زمانی که روحیه جهادی و کار جمعی برای کمک به محرومان مدنظر باشد شاهد خانه دار شدن محروم ترین اقشار جامعه هستیم که این نهاد در کنار نهادهای انقلابی دیگر در این راستا وظیفه خود را بخوبی ایفا کرده است.

امام جمعه ایلام ادامه داد: اجرای طرح هادی روستایی در بسیاری از مناطق استان محسوس است و هر روستایی که بنیاد مسکن در آنجا فعالیت داشته دارای فضایی دلنشین و جذاب است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تاکید کرد: فعالیت های بنیاد مسکن نظیر وام‌های قرض‌الحسنه و کمک های بلاعوض به خانوارهای کم درآمد و قشر محروم جامعه بسیار ارزشمند است.

کریمی تبار تصریح کرد: پیشنهاد بنده این است با توجه به محرومیت استان، همه ظرفیت‌هایی که در ایلام وجود دارد برای محرومیت زدایی بکارگیری شود و با توجه به اینکه جمعیت کل استان به اندازه یک شهر کوچک است، تلاش کنیم تا به نقطه ای برسیم که اقشاری که جامعه هدف بنیاد مسکن هستند، بیشتر بتوانیم برای آنها مسکن بسازیم و به آنان خدمات مطلوب تری ارائه دهیم.

امام جمعه ایلام بیان داشت: داشتن مسکن یکی از ضروریات و نیازهای اولیه زندگی انسان است و در این راستا هر چه تلاش کنید مفید واقع خواهد شد.

حجت‌الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: بخشی از خانوارهای محروم جامعه توان پرداخت ودیعه و اجاره منازل خود را ندارند که این مهم باید انگیزه و اهتمام کارکنان بنیاد مسکن برای ساخت مسکن مددجویان و نیازمندان را دوچندان کند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.