کد خبر : 15283
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴

برانکو:

دیدار با سپاهان سرنوشت قهرمانی را مشخص می کند

دیدار با سپاهان سرنوشت قهرمانی را مشخص می کند

«برانکو ایوانکوویچ» در جریان تمرین امروز (چهارشنبه) تیمش در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دربی اول و بزرگ ما با استقلال بود و اکنون یک دربی دیگر با سپاهان داریم که رقابت حساسی است و هواداران برای آن اهمیت زیادی قائل هستند. وی افزود: سپاهان در ۱۰ سال اخیر بیشترین قهرمانی را در لیگ ایران داشته

«برانکو ایوانکوویچ» در جریان تمرین امروز (چهارشنبه) تیمش در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دربی اول و بزرگ ما با استقلال بود و اکنون یک دربی دیگر با سپاهان داریم که رقابت حساسی است و هواداران برای آن اهمیت زیادی قائل هستند.
وی افزود: سپاهان در ۱۰ سال اخیر بیشترین قهرمانی را در لیگ ایران داشته است و این بازی به نوعی تعیین کننده قهرمان فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.
سرمربی پرسپولیس در مورد شکست برابر الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، توضیح داد: فوتبال همین است، می توانستیم هم اکنون صعودمان را از گروه تضمین کنیم. چنانچه گل های آفسایدی که در پاختاکور و السد دریافت کردیم از سوی داور گرفته می شد، اکنون شرایطی عالی داشتیم. برابر الاهلی نیز نمایش برتری داشتم و حریف نیز نشان داد که تیم قدرتمندی است.
این مربی اهل کرواسی تصریح کرد: اهدافمان همچنان مشخص است و بازی خوبمان این دلخوشی را می دهد تا به خواسته مان برسیم.
وی در مورد تقابل حساس با سپاهان، گفت: می دانیم حریف خسته نیست و ما بعد از یک بازی سخت به میدان می رویم، اما این مساله هم بهانه ای برای ما نخواهد بود. سپاهان اتفاقی در جمع مدعیان نیست و کل فصل در جمع بهترین ها قرار داشته است و قطعا بازی سختی در انتظار است.
برانکو در مورد عملکرد ضعیف «علی علیپور» در دیدار برابر الاهلی، گفت: او آقای گل فوتبال ایران است و امسال نیز عملکرد خوبی دارد. در هر صورت شانس گل را از دست دادن بهتر از این است که اصلا موقعیت ایجاد نکنید. اغلب مهاجمان دوره افت دارند و باید قبول کنیم او بهترین گلزن پرسپولیس است.
وی در مورد شایعاتی مبنی بر احتمال قطع همکاری با «ماریو بودیمیر» نیز توضیح داد: او از من و پزشک تیم اجازه گرفت تا روند درمانی را به مدت پنج روز در کرواسی طی کند و مشکلی وجود ندارد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.