کد خبر : 28151
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳

دهیاران در جمع‌آوری زباله‌های مسیر تردد زائران همکاری کنند

دهیاران در جمع‌آوری زباله‌های مسیر تردد زائران همکاری کنند

سید حسینعلی موسوی در بازدید از روستاهای بخش صالح‌آباد در مسیر ایلام – مهران اظهار داشت: زائران، استان ایلام را به عنوان مسیر تردد خود برای زیارت عتبات عالیات انتخاب کرده‌اند و این میزبانی و خدمتگذاری افتخاری برای همه مردم ایلام است. وی افزود: دهیاران سعی کنند با پاکیزه نگه داشتن مسیر تردد زائرانی که

سید حسینعلی موسوی در بازدید از روستاهای بخش صالح‌آباد در مسیر ایلام – مهران اظهار داشت: زائران، استان ایلام را به عنوان مسیر تردد خود برای زیارت عتبات عالیات انتخاب کرده‌اند و این میزبانی و خدمتگذاری افتخاری برای همه مردم ایلام است.

وی افزود: دهیاران سعی کنند با پاکیزه نگه داشتن مسیر تردد زائرانی که از روستاها عبور می‌کنند علاوه بر پاکیزگی محیط روستا و جلوگیری از تجمع زباله و حفظ محیط زیست به سلامت جان زائران نیز کمک کنند.

وی تاکید کرد: برخی مواقع به دلیل ترافیک شدید در جاده‌های عبوری، بسیاری از خودروها مجبورند دقایقی در مسیر باقی بمانند و برخی زباله‌ها را در طبیعت رها می‌کنند که موجب تجمع زباله در مسیر می‌شود به همین دلیل پرسنل دهیاری‌ها به تداوم خدمات‌رسانی ماشین‌آلات دهیاری‌ها به زائران اربعین حسینی جهت رفع پسماند کمک کنند.

وی از تلاش مجموعه دهیاران و همه مردم روستاهای مسیر تردد زوار اربعین تقدیر کرد و گفت: همه خادم امام حسین(ع) هستیم و وظیفه داریم میزبانی شایسته برای این زائران که از مسیرهای طولانی راهی کربلا می‌شوند، باشیم

وی همچنین از موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی و محل اسکان زائران بازدید کرد.

مرز بین‌المللی مهران به دلیل برخورداری از امنیت و کوتاهی مسافت یکی از مرزهای پردد زوار به کربلای معلی است به گونه‌ای که در شبانه روز گذشته آمار تردد در این مرز به بیش از ۳۰۰ هزار نفر رسیده است.

حدود ۷۰ درصد زائران، مرز مهران را برای خروج خود از کشور انتخاب می‌کنند.

مرز بین المللی مهران در فاصله ۹۵ کیلومتری مرکز ایلام واقع است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.