کد خبر : 18310
تاریخ انتشار : شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵

دارنده طلای وزنه برداری المپیک: آرامش امروز ورزش نتیجه تلاش وزارت ورزش است

دارنده طلای وزنه برداری المپیک: آرامش امروز ورزش نتیجه تلاش وزارت ورزش است

«بهداد سلیمی» این مطلب را روز شنبه و در واکنش به طرح استیضاح اخیر وزیر ورزش وجوانان عنوان کرد و افزود: سیاسی نیستم و از سیاست هم سر در نمی‌آورم. اما احساس می‌کنم در شرایط کنونی که ما المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در پیش داریم، طرح استیضاح «مسعود سلطانی فر» بیشتر شبیه به یک بازی

«بهداد سلیمی» این مطلب را روز شنبه و در واکنش به طرح استیضاح اخیر وزیر ورزش وجوانان عنوان کرد و افزود: سیاسی نیستم و از سیاست هم سر در نمی‌آورم. اما احساس می‌کنم در شرایط کنونی که ما المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در پیش داریم، طرح استیضاح «مسعود سلطانی فر» بیشتر شبیه به یک بازی سیاسی است.

وزنه بردار دسته فوق سنگین درباره عملکرد این رشته در سال گذشته هم گفت: سال ۹۷ سال خوبی برای جامعه ورزش و به ویژه وزنه برداران بود. مدال‌های خوش رنگی که در مسابقات بین المللی تصاحب کردیم، باعث دلگرمی مردم و جامعه ورزش برای حضوری پر رنگ در المپیک ۲۰۲۰ توکیو شد.
وی ادامه داد: وزنه برداری یکی از رشته‌هایی است که سطح انتظارات برای کسب سهمیه توکیو و مدال در میادین این رشته بالاست. اکنون شرایط اقتصادی کشور بر ورزش نیز تاثیر گذاشته است وامیدوارم با وجود همه این مشکلات و کم شدن سهمیه وزنه برداری ایران، علاوه برکسب سهمیه توکیو، بتوانیم مدال‌های خوش رنگ ادوار گذشته را تکرار کنیم.

بررسی استیضاح وزیر ورزش و جوانان و طرح پرسش پنج نماینده از «مسعود سلطانی فر» چندی پیش در دستور کار کمیسیون قرار داشت که مهمترین آنها اتفاقات غیر فرهنگی ورزشگاه‌ها، اقدامات خلاف اخلاق و همچون شرط بندی، تفرقه قومی در ورزشگاه ها، نبود عدالت محوری در رویکرد وزارت ورزش و نداشتن اهتمام جدی در وزارتخانه در خصوص جوانان است.
نمایندگان که از توضیحات سلطانی فر قانع نشدند، قرار شد طرح استیضاح برای بررسی به صحن علنی مجلس ارجاع شود./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.