کد خبر : 16220
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶

خدمت بجای تقدیر

خدمت بجای تقدیر

مدیر کل بهزیستی ایلام در این خصوص به خبرنگار ما توضیح داد: یک تیم ۲۵ نفره از روانشناسان، مشاوران و مددکاران بهزیستی و شماری از دستگاه های اجرایی راهی مناطق سیل زده ماژین شهرستان دره شهر شدند. زهرا همتی ادامه داد: اعزام این تیم با مشارکت کمیته امداد، دانشگاه های علوم پزشکی و پیام نور،

مدیر کل بهزیستی ایلام در این خصوص به خبرنگار ما توضیح داد: یک تیم ۲۵ نفره از روانشناسان، مشاوران و مددکاران بهزیستی و شماری از دستگاه های اجرایی راهی مناطق سیل زده ماژین شهرستان دره شهر شدند.
زهرا همتی ادامه داد: اعزام این تیم با مشارکت کمیته امداد، دانشگاه های علوم پزشکی و پیام نور، اداره کل زندان ها، نیروی انتظامی و مراکز مشاوره غیر دولتی تحت نظارت این سازمان انجام گرفته است.
وی اظهار کرد: این افراد در جهت حمایت ‌های روحی، روانی پس از بحران با حضور در بین مردم این منطقه به ارایه آموزش و خدمات مشاوره ای به سیل زدگان می پردازند.
به گفته مدیرکل بهزیستی ایلام، کارشناسان اعزامی ضمن آموزش به غربالگری از افرادیکه دچار مشکلات روانی و روحی خاص باشند پرداخته و موارد خاص را که نیاز به خدمات تخصصی تر داشته باشند به تیم روانپزشکی ارجاع خواهند داد.
به گفته همتی، این تیم به مدت یک روز در این منطقه حضور داشته و علاوه بر خدمات مشاوره ای جهت ارایه خدمات تخصصی در آینده نیاز سنجی نیز انجام خواهد شد.
به گفته وی، با توجه به تاکید استاندار بر توجه به سلامت روانی، اجتماعی سیل زدگان و دستور معاون سیاسی، امنیتی مبنی بر اینکه ارایه تمامی خدمات روانی، اجتماعی به این افراد باید با محوریت بهزیستی به عنوان یکی از دستگاه های موثر در سلامت اجتماعی جامعه، اعزام این تیم نیز به همین منظور انجام گرفته است.
وی اظهار کرد: پس از وقوع سیل فروردین ماه تاکنون تیم های اورژانس اجتماعی و محب این اداره کل در فواصل زمانی مختلف به مناطق سیل زده استان اعزام و اقدام به ارایه خدمات به سیل زدگان کرده اند.
به گزارش ایرنا، سیل فروردین ماه امسال در استان ایلام اگرچه خوشبختانه تلفات جانی نداشت اما خسارت‌های مالی زیادی به زیرساختهای این استان وارد کرد.
که بیشترین خسارت‌های سیل به بخش ماژین دره شهر و عرب رودبار سیروان وارد شده است./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.