کد خبر : 68699
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳

حشمت مهاجرانی: این روزها همه نگرانم هستند/ باید جواب نمونه‌برداری‌ام را بگیرم

حشمت مهاجرانی: این روزها همه نگرانم هستند/ باید جواب نمونه‌برداری‌ام را بگیرم
تهران- پرافتخارترین مربی تاریخ فوتبال ایران گفت: این روزها خیلی‌ها نگران من هستند، تماس‌های زیادی از ایران دارم، همه زنگ می‌زنند و من شرمنده شان هستم.

 

حشمت خان مهاجرانی یک نام ماندگار در تاریخ فوتبال ایران است، او پرافتخارترین مربی قرن ایران است، بزرگمردی که ایران را برای اولین بار به جام جهانی رهنمون ساخت و روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران به تمام افتخارات ریز و درشت رسید.

او این روزها کیلومترها دورتر از ایران و در امارات در بستر بیماری است، اینکه چهره محبوب فوبتال ایران مردی که شاگردان بزرگی نظیر علی پروین، ناصر حجازی، حسن روشن و خیلی دیگر از چهره‌های به یاد ماندنی فوتبال ایران را تربیت کرد شرایط جسمانی خوبی نداشته باشد ناراحت کننده است!

وقتی با مهاجرانی تماس گرفتیم، صدایش گرفته بود، مثل همیشه نبود، حوصله چندانی نداشت اما با همان لحن شیرین گفت: این روزها خیلی‌ها نگران من هستند، تماس‌های زیادی از ایران دارم، همه زنگ می‌زنند و من شرمندشان، شرمنده‌تان هستم، اینکه می‌بینم حشمت خان مهاجرانی را دوست دارند و دوستم دارید به خودم می‌بالم.

وی افزود: خدا را شکر می‌کنم که جوری زندگی‌ کرده‌ام که دوستان و شاگردانم و مردم برایشان مهم باشم و حالم را بپرسند؛ در این روزهای بیماری زنگ‌هایی که از ایران می‌زنند، پیام‌هایی که روی تلفن همراهم می‌بینم دلگرمی بزرگی برای من است.

سرمربی سال‌های دور فوتبال ایران خاطرنشان کرد: چند روزی است با بیماری دست و پنجه نرم می‌کنم، شرایطم مساعد نیست و نمونه‌برداری کرده‌اند.

از مهاجرانی پرسیدیم پزشکان درباره این بیماری چه گفته‌اند؟ او جواب داد: فعلا چیزی معلوم نیست، قرار است روز یکشنبه جواب آزمایشات برسد و بعد درمان قطعی‌ام را آغاز کنند.

«حشمت مهاجرانی» پرافتخارترین سرمربی تاریخ فوتبال ایران در کشور امارات در بستر بیماری است نمونه‌برداری کرد تا پزشکان از شدت و نوع بیماری‌اش آگاهی پیدا کنند.

حشمت مهاجرانی با جوانان ایران به افتخاراتی در فوتبال رسیده است که دست نیافتنی است، او با این تیم چهار بار به صورت متوالی قهرمان آسیا شد و پس از آن هدایت تیم بزرگسالان را بر عهده گرفت.

وی با تیم ملی ایران سال های ۱۹۶۸، ۱۹۷۲ و ۱۹۷۶ برای سه دوره متوالی قهرمان جام ملت های آسیا شد، به مرحله یک چهارم نهایی المپیک ۱۹۷۶ مونترال رسید، جام جهانی را برای اولین بار برای فوتبال ایران به ارمغان آورد و چندی پیش در نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان پرافتخارترین سرمرب یتاریخ جام ملت‌های آسیا را به نام خود سند زد.

چهره دوست داشتین فوتبال ایران در بستر بیماری است، از از قسمتی از بدنش تکه‌برداری کرد پزشکان از شدت و نوع بیماری‌اش آگاهی پیدا کنند.

برای حشمت مهاجرای آرزوی سلامتی داریم و امیدوواریم او هر چه زودتر این بیمایر را شکست داده و بار دیگر سلامتی‌اش را پیدا کند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.