کد خبر : 85416
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲

تشریح جزییات ثبت نام طرح ترافیک سال ۱۴۰۲ خبرنگاران

تشریح جزییات ثبت نام طرح ترافیک سال ۱۴۰۲ خبرنگاران
تهران -سخنگوی شهرداری تهران گفت: فرایند ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران و کارت بلیت خبرنگاری سال ۱۴۰۲ از ۲۱ اسفند سال جاری آغاز و تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.

 

عبدالمطهر محمدخانی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران از آغاز ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران در سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: فرایند ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران و کارت بلیت خبرنگاری سال ۱۴۰۲ از ۲۱ اسفند سال جاری آغاز و تا ۳۱ فروردین سال ۱۴۰۲ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه مانند هر سال با مراجعه به سامانه «تهران من» می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند به ذکر جزییات و نحوه انجام این درخواست پرداخت و ادامه داد: خبرنگاران باید پس از ورود به این سامانه و کلیک بر روی بخش نام و نام خانوادگی، وارد قسمت «خبرنگار هستم» شده و پس از آن مدارک هویتی، معرفی نامه، بیمه خبرنگاری و یا ۱۰ اثر خود را در این قسمت بارگذاری کنند.

سخنگوی شهرداری تهران افزود: همچنین اصحاب رسانه و متقاضیان باید در سامانه جامع رسانه‌های کشور e-resaneh.ir ثبت نام شده باشند.

وی تاکید کرد: به منظور تسریع تخصیص فرآیند صدور کارت بلیت خبرنگاری، اهالی رسانه فقط می‌توانند یا برای طرح ترافیک و یا کارت بلیت خبرنگاری ثبت نام کنند.

به گفته محمدخانی، به افرادی که ثبت نام طرح ترافیک انجام داده‌اند اما سهمیه این طرح از سوی رسانه محل کارشان به آنها تخصیص پیدا نکند، به صورت خودکار کارت بلیت خبرنگاری تعلق می‌گیرد.

سخنگوی شهرداری تهران افزود: سهمیه‌ طرح ترافیک خبرنگاری سال جاری تا زمان پایان تخصیص سهمیه‌های سال ۱۴۰۲ اعتبار خواهد داشت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.