کد خبر : 6001
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹

تردد زائران از مرز مهران به ۲ میلیون و ۱۳۰ هزار نفر رسید

تردد زائران از مرز مهران به ۲ میلیون و ۱۳۰ هزار نفر رسید

نورالله دلخواه روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: از این تعداد تردد یک میلیون و ۶۰ هزار نفر از مرز مهران خارج و یک میلیون و ۷۰ هزار نفر نیز وارد کشور شده اند. وی با اشاره به میزان تردد خودروها افزود: در این مدت(ابتدای ماه صفر تا کنون) بیش از

نورالله دلخواه روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: از این تعداد تردد یک میلیون و ۶۰ هزار نفر از مرز مهران خارج و یک میلیون و ۷۰ هزار نفر نیز وارد کشور شده اند.
وی با اشاره به میزان تردد خودروها افزود: در این مدت(ابتدای ماه صفر تا کنون) بیش از چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تردد خودرو در مسیر ایلام – مهران و برعکس ثبت شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: همچنین در این مدت ۱۸ هزار ناوگان حمل و نقل کار جابجایی مسافران را انجام می دادند.
دلخواه یادآور شد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و حضور به موقع نیروهای راهداری هم اکنون تمامی محورهای استان باز و هدایت ترافیک در آن‌ها به خوبی در حال انجام است.
شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائرین عتبات عالیات است.
روزانه به طور متوسط ۶ هزار زائر از این مرز رسمی به شهرهای مقدس کربلا و نجف در کشور عراق سفر می کنند ولی در ایام منتهی به اربعین بیش از ۲ میلیون زائر از این مرز برای سفر به عتبات عالیات تردد می کنند./ ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.