کد خبر : 57571
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹

تاسوعا مظهر وفا و عاشورا قله رفیع ایمان است

تاسوعا مظهر وفا و عاشورا قله رفیع ایمان است
ایلام - استاندار ایلام در پیامی با تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، تاکید کرد: تاسوعا مظهر وفا، غیرت و شجاعت و عاشورا قله رفیع ایمان و انسانیت است که در محشر کربلا درس حریت و آزادگی را به عالمیان آموخت.

 

به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام، متن پیام محمد نوذری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللَّهِ [اَبَداً] ما بَقیتُ وَ بَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ‌ترین حماسه تاریخ بشریت، تاسوعا مظهر وفا، غیرت و شجاعت و عاشورا قله رفیع ایمان و انسانیت است که در محشر کربلا درس حریت و آزادگی را به عالمیان آموخت.

امروز اگر چه قرن ها از حادثه کربلا می گذرد اما عظمت عاشورا هر سال زنده تر از گذشته پیش چشم جهانیان به تصویر کشیده می شود.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی عزاداری های مردم متدین ایلام، دیار خادمین اربعین حسینی، از شور و شعور بالا در برپایی باشکوه مراسمات محرم و در عین حال رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکر کرده و فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، شهادت مظلومانه علمدار دشت کربلا حضرت عباس (ع) و سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران با وفایشان را محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و هموطنان گرانقدر به ویژه مردم شریف و محب اهل بیت (ع) استان ایلام تسلیت عرض می کنم.

امیدوارم همه ما با عنایت آن امام همام و عزیز، ادامه دهنده واقعی بینش و نهضت حسینی باشیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.