کد خبر : 4682
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۱

دیدار مدیر کل اوقاف با استاندار ایلام

دیدار مدیر کل اوقاف با استاندار ایلام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ندای زاگرس و به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام : حجه الاسلام مرتضی عزیزی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام با قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار حجه اسلام عزیزی به تشریح عملکرد سازمان اوقاف

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ندای زاگرس و به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام : حجه الاسلام مرتضی عزیزی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام با قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار حجه اسلام عزیزی به تشریح عملکرد سازمان اوقاف طی سالهای گذشته در مرز مهران پرداخت و از آمادگی سازمان اوقاف جهت خدمات رسانی در اربعین امسال خبر داد.
وی بیان داشت : امسال از محل اجرای نیات موقوفات مرتبط با زائرین امام حسین (ع) توسط هفت اداره کل اوقاف و امور خیریه شامل اوقاف استان های قم ، مازندران ، گیلان ، سمنان ، خراسان شمالی ، آذربایجان غربی و ایلام یک موکب تجمیعی در مرز مهران برای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی برپا خواهد شد.
در ادامه این دیدار مدیر کل اوقاف ایلام با یادآوری نیاز مبرم اماکن مذهبی استان به کار عمرانی افزود : بیش از هزار مکان مذهبی از قبیل آستان متبرک امامزادگان ، مساجد ، حسینیه ها و موقوفات در استان وجود دارد که نیاز به نگهداری ، مرمت و نوسازی دارند.
این مقام مسئول بخش دیگری از مشکلات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام را کمبود اعتبارات جاری و نداشتن نیروی انسانی در شهرستانها برشمرد و از استاندار ایلام خواست تا جهت رفع این مشکلات چاره اندیشی گردد.
در پایان این دیدار استاندار ایلام بر حل مشکلات مطرح شده در این این دیدار تاکید نمود و زحمات اوقاف استان را قابل تقدیر دانست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.