کد خبر : 39781
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱

بانک های ایلام موظف به دریافت سفارش فروش سهام عدالت هستند

بانک های ایلام موظف به دریافت سفارش فروش سهام عدالت هستند

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام، قدرت الله فیض اللهی روز چهارشنبه اظهار داشت: بانک‌های دولتی و خصوصی مکلفند به نمایندگی از شرکت‌های کارگزاری با انعقاد قرارداد نسبت به دریافت سفارش فروش سهام بورسی و فرابورسی متعلق به دارندگان سهام عدالت اقدام کنند. وی افزود: سهامدارانی که قصد فروش

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام، قدرت الله فیض اللهی روز چهارشنبه اظهار داشت: بانک‌های دولتی و خصوصی مکلفند به نمایندگی از شرکت‌های کارگزاری با انعقاد قرارداد نسبت به دریافت سفارش فروش سهام بورسی و فرابورسی متعلق به دارندگان سهام عدالت اقدام کنند.

وی افزود: سهامدارانی که قصد فروش ۳۰ درصد از سهام خود را دارند ابتدا باید در سامانه سهام عدالت روش مستقیم را انتخاب و سپس جهت فروش به شعب بانکی که شماره شبای آن حساب را در سامانه معرفی کرده‌اند مراجعه کنند و با تکمیل فرم‌های مربوط نسبت به تکمیل سفارش فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت خود و تعهد نامه مربوطه اقدام کنند.

فیض اللهی گفت: برای انتخاب روش مستقیم تا ساعت ۲۴ روز ۱۵ خرداد ماه فرصت وجود دارد و این تاریخ تمدید نخواهد شد.

وی تاکید کرد: افراد تصمیم خود را با دقت بگیرند، زیرا امکان ویرایش وجود ندارد و اگر شماره شبا را در سامانه سهام عدالت ثبت نکرده باشند، تا زمان تأییدنشدن این شماره، یا در حال بررسی بودن آن ، قادر به تکمیل فرم درخواست فروش نخواهند بود و بنابراین از مراجعه به بانک پرهیز کنند.

وی گفت: ضروری است بانک ها، اقدامات و تمهیدات لازم را به قید فوریت در خصوص دریافت سفارش فروش سهام متعلق به دارندگان سهام عدالت از تاریخ ۱۵ خرداد ماه ۱۳۹۹ مطابق دستورالعمل اجرایی، انجام دهند و هم استانی های گرامی در صورت مشاهده تخلف و عدم همکاری بانک ها، با شماره تلفن ۰۸۴-۳۳۳۳۳۶۶۰ اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام تماس و گزارشات خود را اطلاع دهند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.