کد خبر : 59876
تاریخ انتشار : جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴

بازدید وزیر نیرو از تصفیه خانه آب شهرستان ملکشاهی

بازدید وزیر نیرو از تصفیه خانه آب شهرستان ملکشاهی
ندای زاگرس  - وزیر نیرو بهمراه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام  و جمعی از مسولان استانی  از تصفیه خانه آب شهرستان ملکشاهی بازدید نمودند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام،دکتر تیموری در این دیدار گزارشی از وضعیت آب شهرستان، نحوه تامین و توزیع آب شرب، طرح‌ها و پروژه‌های آبرسانی در حال اجرا ارائه نمود.

وی بیان داشت: طرح آبرسانی به شهر ملکشاهی و اجرای پروژه تصفیه خانه آب تحول بزرگی در تامین آب شهر ملکشاهی ایجاد می کند و با بهره برداری از این پروژه دیگر مشکلی در خصوص تامین آب این شهر و روستا های اطراف وجود نخواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به محدودیت‌های منابع تامین مالی برای تکمیل اجرای طرح‌ها خواستار مساعدت و همکاری در زمینه تخصیص بموقع اعتبارات شد.

وزیر نیرو  نیز در  این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان در راستای تامین آب شرب سالم و باکیفیت، قول مساعدت و همکاری در خصوص اجرای طرح های آبرسانی دادند.

علی اکبر محرابیان  ادامه داد: مردم شهرستان ملکشاهی گلایه های به حقی در حوزه آب دارند و علت اصلی آن  هم زمان بر شدن پروژه انتقال آب از سد ایلام به این شهرستان است  و امیدواریم با بهره برداری از آن هرچه سریعتر شاهد رفع مشکلات مردم ملکشاهی در زمینه آب باشیم.

وزیر نیرو ادامه داد:  یکی از مهمترین برنامه های محوری دولت سیزدهم در بخش آب را آبرسانی به روستاها و مناطق محروم اعلام کرد و گفت: برنامه ریزی کردیم پوشش آب روستایی را از ۷۵ به ۹۰ درصد برسانیم یعنی حدود ۸ هزار روستا را در طول ۴ سال باید آبرسانی کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.