کد خبر : 31871
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸

بازارچه های خود اشتغالی زنان در محله های ایلام ایجاد می شود

بازارچه های خود اشتغالی زنان در محله های ایلام ایجاد می شود

پایگاه خبری تحلیلی ندای زاگرس (www.nedayezagros.ir)   طالب صادقیان روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل و جمعی از مسئولان بهزیستی ایلام افزود: این بازارچه ها با هدف اشتغال بکار زنان سرپرست خانوار و خود سرپرست در تمامی محلات شهر ایلام راه اندازی خواهند شد. وی با بیان اینکه نخستین بازارچه خود اشتغالی زنان در هانیوان دایر

پایگاه خبری تحلیلی ندای زاگرس (www.nedayezagros.ir)  

طالب صادقیان روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل و جمعی از مسئولان بهزیستی ایلام افزود: این بازارچه ها با هدف اشتغال بکار زنان سرپرست خانوار و خود سرپرست در تمامی محلات شهر ایلام راه اندازی خواهند شد.

وی با بیان اینکه نخستین بازارچه خود اشتغالی زنان در هانیوان دایر و با استقبال این قشر مواجه شد، ادامه داد: مرحله دوم راه اندازی این بازارچه ها در دستور کار شهرداری ایلام قرار گرفته است.

شهردار ایلام تاکید کرد: با تاسیس این بازارچه ها سعی شده تا از ظرفیت بانوان در حوزه تولید و اشتغال استفاده و زمینه خودکفایی آنها فراهم شود.

ساماندهی ۱۶۲ کودک کار در ایلام

مدیرکل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار با توجه به ضرورت تاسیس مکانی به منظور ساماندهی کودکان کار و متدکیان گفت: ۱۶۲ کودک کار در این استان شناسایی و ساماندهی شده که از این شمار ۹۲ درصد در شهر ایلام سکونت دارند.

زهرا همتی افزود: از این شمار ۱۳ کودک دختر و ۱۴۹ کودک نیز پسر بوده که ۲۰ درصد آنها با والدین و مابقی یا نزد مادر و یا اقوام نزدیک زندگی می کنند.

وی با اشاره به تعامل مناسب بین این اداره کل با شهرداری ایلام خواستار تداوم این همکاری به منظور پیشبرد اهداف این سازمان برای خدمات رسانی هرچه مطلوبتر به جامعه هدف شد./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.