کد خبر : 41065
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵

امتحانات دانشگاه های ایلام مجازی برگزار می شود

امتحانات دانشگاه های ایلام مجازی برگزار می شود

دکتر جمیل صادقی فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش از این امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد با دستور استاندار ایلام تا تصمیم گیری نهایی یک هفته به تعویق افتاد. وی یادآور شد: پس از طرح موضوع در ستاد مبارزه با کرونا و تصویب برگزاری جلسه با روسای

دکتر جمیل صادقی فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش از این امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد با دستور استاندار ایلام تا تصمیم گیری نهایی یک هفته به تعویق افتاد.

وی یادآور شد: پس از طرح موضوع در ستاد مبارزه با کرونا و تصویب برگزاری جلسه با روسای دانشگاه ها، با توجه به فراهم بودن شرایط آزمون غیرحضوری تصمیم گرفته شد تمامی امتحانات به صورت مجازی برگزار می شود.

وی افزود: بدون شک برگزاری آزمون های حضوری موجب تجمع دانشجویان، حضور در خوابگاه های دانشجویی و استفاده از اتوبوس ها و افزایش ترددها می شود.

دکتر صادقی فر گفت: به دلیل همه این ملاحظات با روسای دانشگاه ها مکاتبه شده است امتحانات به شکل غیرحضوری و مجازی در دانشگاه آزاد، دانشگاه باختر و تمامی مراکز آموزش عالی استان برگزار شود.

وی تاکید کرد: به دلیل افزایش موج دوم کرونا سیاست بر این است تا حد امکان امتحانات غیرحضوری برگزار شود.

پیش از این رییس دانشگاه ایلام اعلام کرد: تمامی امتحانات پایان نیمسال دوم ۹۹-۹۸ این دانشگاه در همه مقاطع تحصیلی به صورت مجازی (غیرحضوری) برگزار می‌شود.

استان ایلام در مجموع ۳۶ دانشگاه و موسسه آموزش عالی دارد که ۲۶ هزار دانشجو در این مراکز دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

وضعیت استان های همجوار ایلام از نظر ابتلا به کرونا قرمز است و دو شهرستان بدره و آبدانان در این استان نیر در وضعیت قرمز قرار گرفته اند که خطر افزایش ابتلا به کرونا را در سایر شهرستان های ایلام افزایش می دهد.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.