تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲

امام جمعه ایلام: ایلامیان در همراهی با آرمان‌های نظام ثابت قدم هستند

امام جمعه ایلام: ایلامیان در همراهی با آرمان‌های نظام ثابت قدم هستند
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به شعار "جنگ جنگ تا پیروزی" رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: مردم استان ایلام همواره در دفاع و همراهی با آرمان های نظام ثابت قدم بوده و همچنان هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز پنجشنبه در اختتامیه کنگره سه هزار شهید ایلام با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران، اظهار داشت: مردم ایلام در دوران دفاع مقدس هیچگاه در برابر دشمن بعثی صحنه را خالی نکردند و شجاعانه در برابر دشمن تا پای جان ایستادند.

وی افزود: مردم ایلام همواره در وقایع انقلاب، دفاع مقدس و جنگ نرم دشمن علیه کشور، تعهد خود را به آرمان های امام ( ره ) و انقلاب ثابت کردند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: تلاش جانانه این مردم در دوران دفاع مقدس و مقابله هم جانبه با دشمن بعثی موجب شد که این مردم خادم زائران عتبات عالیات باشند.

حجت الاسلام کریمی تبار ادامه داد: همچنین مردم ایلام در طول دوران پس از انقلاب تاکنون در فتنه ها و فراز و فرودهای کشور همواره به اصول و ارزش های اسلامی پایبند بودند.

وی تصریح کرد: مردم سرافراز ایران نه تنها با پیامبر و امام معصوم و امام (ره) لبیک گفتند و از خود مایه گذاشتند اکنون پشتیبان ولایت فقیه و نایب امام ( ره) هستند.

وی با اشاره به جمله امام ( ره ) در خصوص شهدا گفت: امام ( ره ) فرمودند همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان، عارفان، دل سوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود.

حجت الاسلام کریمی تبار در ادامه با اشاره به جایگاه والا شهیدان نزد خداوند متعال افزود: روح شهدا به دلیل جایگاه رفیعی که نزد خداوند متعال دارند ناظر بر اعمال ما انسان ها هستند و انشاالله شفیع ما خواهند بود.

امام جمعه ایلام از همه کسانی که در نقطه به نقطه استان مجلس و کنگره شهدا را بصورت با شکوه برگزار کردند قدرانی کرد و گفت: همه ما به شهدا و خانواده های آنان مدیون هستیم و همواره باید یاد و خاطره آنان را گرامی بداریم./ایرنا

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.