تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳

استاندار ایلام: بسیج مظهر اقتدار، عزت و سرافرازی نظام است

استاندار ایلام: بسیج مظهر اقتدار، عزت و سرافرازی نظام است
ایلام -  استاندار ایلام در پیامی به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت مقام بسیج، بسیج را مظهر اقتدار، عزت و سرافرازی نظام توصیف کرد.

 

در پیام محمد نوذری آمده است: نام بسیج با فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد در راه خدا گره خورده است.

وی بسیج را دارای پیشینه ای درخشان در تاریخ این مرز و بوم برشمرد و افزود: این نیروی پرتوان روزهای سخت در کنار مردم ایستاده و در ادوار مختلف مایه عزت، سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی بوده و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.

استاندار ایلام تاکید کرد: از این رو بسیج هم افتخار مردم و هم مایه مباهات و افتخار نظام است که در هنگامه های سخت چون هشت سال دفاع مقدس سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع و لحظه های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت کرد.

نوذری یادآور شد: امروز نیز در عرصه ای دیگر و این بار در میدان های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب و خاک در جهاد است.

وی اضافه کرد: نقش بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و مجموعه دستگاه های خدمتگذار در رخدادهای مختلف چون محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، کنگره عظیم اربعین و کمک و مساعدت در کمک به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله و امروز اهتمام جدی در مبارزه‌ با کرونا حقیقتا کم نطیر، بی بدیل و شایسته تقدیر است.

استاندار ایلام، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیج این هفته را به همه بسیجیان به ویژه مردم شریف و انقلابی استان ایلام که حقیقتا در دوران دفاع مقدس بسیجی وار و با شایستگی هرچه تمام تر مرزداری و مرزبانی کردند، تبریک گفت و از درگاه خداوند قادر و متعال برای همگان آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی مسئلت نمود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

***

#نه_به_ملاقات_بیماران_کرونایی

***

#من_ماسک_می_زنم

***

#نه_به_مراسمات_پرازدحام

***

#من_پروتکل_های_بهداشتی_را_رعایت_میکنم

***
#ما_کرونا_را_شکست_میدهیم

***

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.