کد خبر : 28567
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷

۳.۵ میلیون زائر از مرزهای چهارگانه عبور کردند

۳.۵ میلیون زائر از مرزهای چهارگانه عبور کردند

عبدالرضا رحمانی‌فضلی روز پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همکاری و هماهنگی زائران با مسئولان ستاد اربعین در مرزهای چهارگانه موجب تسهیل در تردد آنها شده است. وی افزود: هم اکنون در چند روز مانده به اربعین میزان ورودی مرزها نسبت به خروجی آنها بیشتر شده است و این

عبدالرضا رحمانی‌فضلی روز پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همکاری و هماهنگی زائران با مسئولان ستاد اربعین در مرزهای چهارگانه موجب تسهیل در تردد آنها شده است.

وی افزود: هم اکنون در چند روز مانده به اربعین میزان ورودی مرزها نسبت به خروجی آنها بیشتر شده است و این روند وضعیت افزایشی دارد.

رحمانی‌فضلی یادآور شد: ما نگران موج برگشت زائران بودیم اما با توجه به مدیریت سفر از سوی زائران این روند بدون مشکل در جریان است.

وزیر کشور با بیان اینکه در مدت حضور زائران ۲ بار به استان ایلام سفر کرده‌ام، گفت: همه برنامه‌ریزی‌ها برای عبور و خروج زائران از مرز مهران از سوی ستاد اربعین به ویژه حمل و نقل اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: ناوگان حمل و نقل به اندازه کافی برای برگشت زائران به استان‌های خود در نظر گرفته شده است و در صورت نیاز به این ناوگان اضافه خواهیم کرد.

رحمانی‌فضلی به رانندگان توصیه کرد: در مسیر برگشت با توجه به خستگی قبل از حرکت استراحت و خواب کافی داشته باشند.

بازدید از مرز مهران و نشست ویژه ستاد اربعین در استان ایلام از جمله برنامه‌های رحمانی‌فضلی در استان ایلام است.

وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی و رئیس ستاد مرکزی اربعین به همراه روسای کمیته‌های ستاد اربعین صبح امروز به منظور بازدید از آخرین وضعیت زیرساخت‌های مرز مهران و روند تردد زائران وارد فرودگاه شهدای ایلام شدند.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام آخرین آمار تردد زائران از اول ماه صفر تا ساعت ۱۰ صبح امروز ۱۸ صفر را ۲ میلیون و ۷۰۵ هزار و ۸۷۲ نفر اعلام کرد که از این میزان تردد یک میلیون و ۷۳۳ هزار و ۱۲۳ نفر خارج و ۹۷۲ هزار و ۷۴۹ نفر نیز پس از زیارت عتبات عالیات به کشور بازگشته‌اند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.