کد خبر : 27059
تاریخ انتشار : شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶

پیاده روی اربعین یک راهپیمائی جهانی است

پیاده روی اربعین یک راهپیمائی جهانی است

ایشلن تاکید داشت:هدف امام حسین(ع)از قیام عاشورا برقراری عدالت و مقابله با ظلم بود و هدف شرکت کنندگان در راهپیمایی عظیم اربعین نیز تداعی کننده قیام امام حسین(ع)است. وی خاطرنشان کرد:با توجه به تجربیات سال های گذشته و به منظور خدمات رسانی هرچه بهتر به زائران حسینی(ع)،مسئولان موکب ها بویژه موکب سه راهی کارزان واقع

ایشلن تاکید داشت:هدف امام حسین(ع)از قیام عاشورا برقراری عدالت و مقابله با ظلم بود و هدف شرکت کنندگان در راهپیمایی عظیم اربعین نیز تداعی کننده قیام امام حسین(ع)است.

وی خاطرنشان کرد:با توجه به تجربیات سال های گذشته و به منظور خدمات رسانی هرچه بهتر به زائران حسینی(ع)،مسئولان موکب ها بویژه موکب سه راهی کارزان واقع در محور سرابله با توجه به وضعیت هندسی آن می بایست نکاتی را در حین استقرار موکب ها در سال جاری به منظور پیشگیری از حوادث و گره های ترافیکی مدنظر قرار دهند.

رئیس پلیس راه استان ادامه داد؛مسئولین محترم موکب ها قبل از برپایی موکب ها می بایست هماهنگی لازم را با عوامل انتظامی و پلیس راه استان به منظور جانمایی محل موکب ها به منظور جلوگیری از گره های ترافیکی داشته باشند.

همتی زاده اضافه کرد: رعایت نکات ایمنی در خصوص اطلاع رسانی از فاصله ۸۰۰متری،۶۰۰ متری،۴۰۰ متری،۲۰۰ متری و ۱۰۰ متری قبل از موکب به منظور پیشگیری از انسداد مسیرها و وقوع تصادفات بخصوص تصادفات برخورد با عابرین پیاده بیان کرد.

رئیس پلیس راه استان افزود:مدیریت سرعت قبل از موکب ها با نصب تابلوهای هشداری از فاصله ۸۰۰ متری،۶۰۰ متری،۴۰۰ متری،۲۰۰ متری و ۱۰۰ متری و حضور نیروهای انتظام بخش متولی موکب در راستای جلوگیری از پارک کردن وسایل نقلیه در سطح راهها از جمله اقدامات در ایام اربعین است

وی گفت:ارتباط متولی موکب ها با مسئولین ترافیکی به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و متوقف نمودن فعالیت موکب ها در مواقع لزوم و اضطراری وتوجیه نیروهای متولی در خصوص خطرات جاده ای و پرهیز از هرگونه تردد در سطح آسفالت همچنین ایجاد روشنایی مناسب محل استقرار موکب ها به منظور جلوگیری از برخورد وسایل نقلیه با زائرین و عوامل خدمات رسان موکب ها دانست.

همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: امیدوارم امسال نیز همانند سال های گذشته ، مردم شریف، ولایت‌مدار و مهمان نواز ایلام، برای زائران اربعین حسینی سنگ تمام بگذارند./ندای زاگرس-سودابه خانی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.