کد خبر : 21671
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

ستاری:

حمایت های دولت از شرکت های دانش بنیان امسال چند برابر می شود

حمایت های دولت از شرکت های دانش بنیان امسال چند برابر می شود

سورنا ستاری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از شرکت های دانش بنیان در جمع خبرنگاران استان زنجان افزود: هم اکنون چهار هزار و ۴۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور داریم و معافیت های گمرکی، مالیاتی، ارائه تسهیلات بانکی و موارد مشابه از جمله حمایت های این معاونت از شرکت های دانش بنیان است. وی

سورنا ستاری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از شرکت های دانش بنیان در جمع خبرنگاران استان زنجان افزود: هم اکنون چهار هزار و ۴۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور داریم و معافیت های گمرکی، مالیاتی، ارائه تسهیلات بانکی و موارد مشابه از جمله حمایت های این معاونت از شرکت های دانش بنیان است.

وی اظهار داشت: این معاونت امسال برنامه های مفصل و جامعی برای توسعه شرکت های دانش بنیان دارد و حمایت های ویژه از این شرکت ها نیز با همین هدف انجام پذیرفته است، البته برای توسعه شرکت های دانش بنیان باید بستر استانی و زیرساخت های آن نیز ایجاد شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در رابطه با کمک مالی و حمایت از شرکت ها هم صندوق نوآوری و بانک ها همکاری خوبی دارند که امیدورایم با این اقدامات شاهد رشد روز افزون شرکت های دانش بنیان کشور باشیم.

ستاری ادامه داد: استان زنجان در حوزه شرکت های دانش بنیان برای حوزه مدیریتی ما مهم هست، اصولاً توسعه همچنین آینده استان بر اساس شرکت های دانش بنیان باید شکل بگیرد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری تاکید کرد: ظرفیت های خوبی در استان وجود دارد، به طور مثال در حوزه های برق، الکترونیک، کشاورزی و آی سی تی، بنابراین برای توسعه شرکت های دانش بنیان امکان برنامه ریزی خوب و دقیقی وجود دارد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برای بازدید از چند شرکت دانش بنیان و افتتاح نمایشگاه محصولات این شرکت ها روز سه شنبه وارد استان زنجان شده است.

استاندار زنجان و مسئولان اقتصادی، علمی و بخش خصوصی استان در این بازدیدها معاون رییس جمهوری را همراهی می کنند./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.