کد خبر : 6349
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۹

برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگی در ایلام افزایش یافت

برخورد با تخلفات حادثه ساز رانندگی در ایلام افزایش یافت

سرهنگ رضا همتی زاده در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: ایمنی راه ، سلامت خودرو ، نحوه برخورد با تخلفات رانندگی و فرهنگ سازی از مولفه هایی هستند که ارتقاء آنها در کنترل و پیشگیری از تصادفات و حوادث رانندگی تاثیرگذار بوده و افزایش ایمنی تردد را تضمین می کند. وی از برخورد

سرهنگ رضا همتی زاده در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: ایمنی راه ، سلامت خودرو ، نحوه برخورد با تخلفات رانندگی و فرهنگ سازی از مولفه هایی هستند که ارتقاء آنها در کنترل و پیشگیری از تصادفات و حوادث رانندگی تاثیرگذار بوده و افزایش ایمنی تردد را تضمین می کند.
وی از برخورد با رانندگان حادثه ساز خبر داد و افزود: پلیس راه استان ایلام با برنامه ریزی دقیق و هدفمند و حضور موثر در محورهای مواصلاتی به منظور پیشگیری از تصادفات رانندگی با تخلفات رانندگان بویژه تخلفات حادثه ساز که نقش بسزایی در وقوع تصادفات داشته برخورد قاطع و بدون اغماض خواهد داشت.
رئیس پلیس راه ایلام تاکید کرد: بر اساس مطالعات بعمل آمده شاهد نقش ۶۵ درصدی تخلفات حادثه ساز در سال جاری بوده ایم که به همین منظور تمرکز پلیس راه استان در برخورد با تخلفات حادثه ساز در ادامه سال جاری خواهد بود.
همتی زاده از رانندگان خواست با رعایت توصیه های پلیس سفری آرام، لذت بخش، همراه با ایمنی را برای خود و همسفران به ارمغان بیاورند.
وی این توصیه ها را شامل، داشتن برنامه ریزی از ابتدا تا انتهای سفر ، اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه و نداشتن نقص فنی و همراه داشتن وسایل ضروری در سفر بیان کرد.
فرمانده پلیس راه ایلام تصریح کرد: در هیچ زمانی و تحت هیچ شرایطی نباید عجله و شتاب کرد و همیشه صبر و حوصله پیشه کنید ، خود را پایبند به رعایت تمامی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بدانید./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.