آغاز رقابت ۱۳۲ فعال مجازی در ششمین رویداد تولید محتوای دیجیتال ایلام
ایلام – مسئول فضای مجازی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام و دبیر اجرایی ششمین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان، گفت: ششمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور ۱۳۲ شرکتکننده به مدت ۴۸ ساعت از امروز در حال برگزاری است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ «صادق حیدرخانی» روز چهارشنبه در آیین شروع به کار این رویداد اظهار کرد: ششمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در ۲ بخش اصلی پویانمایی و برنامهنویسی موبایلی و بخش جنبی است.
وی افزود: در بخشهای اصلی پویانمایی و برنامه نویسی ۷۴ نفر شرکت کردهاند و در بخش جانبی شامل کلیپ، استوری موشن و پادکست هم ۵۸ نفر حضور دارند.
حیدرخانی اضافه کرد: این رویداد همزمان با سراسر کشور از امروز به مدت ۴۸ ساعت ادامه خواهد داشت و در پایان آثار توسط داوران بررسی شده و نفرات برتر و تیمهای موفق در هر ۲ بخش شناسایی و تقدیر خواهند شد و برگزیدگان به مرحله کشوری به میزبانی استان تهران راه خواهند یافت.
وی ادامه داد: در بخشهای مختلف این رویداد، ۹ تیم در بخش بازی موبایلی، ۶ تیم در بخش نرمافزار موبایلی، پنج تیم در بخش جانبی، ۲۰ نفر در بخش کلیپ، ۱۵ نفر در بخش استوری موشن، ۱۶ نفر در بخش پوستر مفهومی و هفت نفر در بخش پادکست به صورت انفرادی شرکت میکنند و در مجموع ۱۳۲ شرکتکننده شامل ۶۵ نفر زن و ۶۲ نفر مرد در این دوره از رویداد حضور دارند.
حیدرخانی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی استعدادها و ظرفیتهای مردمی در زمینه تولید محتوا، حمایت از محصولات تخصصی دیجیتال و معرفی این محصولات به بازار کسب و کار اینترنتی ذکر کرد.
وی تفاوت اصلی رویداد امسال با سالهای گذشته را اضافه شدن بخش جانبی به برنامه دانست و افزود: با توجه به برگزاری دورههای آموزشی برای شرکتکنندگان، کیفیت تولیدات رویداد هر سال افزایش مییابد.
جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام هم گفت: تولید محتوا در فضای مجازی امروزه یکی از موثرترین پل های ارتباطی بین افراد جامعه است.
سردار «قدرتاله کریمیان» افزود: تولید و عرضه محتوای مؤثر و هدفمند در فضای مجازی و رسانه برای مدیریت افکار عمومی اهمیت به سزایی دارد و یک تولید محتوا باید قوی و موثر ارائه شود.
وی بیان کرد: نحوه و شیوه های ارائه تولید محتوا با هدف اغناسازی مخاطب بسیار مهم است و تولیدکنندگان محتوا باید زیباشناختی را در خلق آثار خود مد نظر داشته باشند.
کریمیان اضافه کرد: ایجاد جذابیت در محتوا اثرگذاری بیشتری بر روی مخاطب دارد و مخاطب با رضایت و مشتاقانه پیام را دریافت میکند و همچنین بکارگیری دانش و فناوری های روز هم در خلق یک اثر بدیع نقش دارد.
وی تاکید کرد: تولیدکنندگان محتوا و برنامه نویسان باید با رعایت فاکتورهایی چون صرف کمترین هزینه و زمان، نیازسنجی و موقعیت شناسی درست، دربرگیری طیف وسعی از مخاطبان، هدف گذاری، اولویت بندی مسائل و مشکلات، اشراف اطلاعاتی به موضوع، داشتن سواد رسانه ای یک محتوای باکیفیت و اثربخش را تولید کند./ایرنا
برچسب ها :ایلام ، تولید محتوا ، جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ، دیجیتال ، سردار قدرتاله کریمیان ، سرهنگ صادق حیدرخانی ، سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام ، فضای مجازی ، مسئول فضای مجازی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰